úterý 30. června 2015

Shrnutí za červen

Tak už je to měsíc, co bloguju a rozhodla jsem se, že budu dělat za každý měsíc shrnutí, co kosmetického u mě přibylo a co mě naopak opustilo. Některé měsíce budou bohatší, jiné zase méně, ale doufám, že vám budu mít vždy co ukázat a vás to snad bude bavit. Rovnou asi i napíšu, že ve spotřebovaných produktech toho moc nebude. Vzhledem k tomu, že bydlím u rodičů, nemá cenu ukazovat takové ty produkty, co používáme denně jako třeba sprcháče nebo mýdla na ruce atd. Ale to uvidíte samy, tak se na to vrhneme.

Co je u mě nového?
Musím říct, že jsem se tento měsíc opět trochu rozšoupla. Možná to tak nevypadá, ale mám i měsíce, kdy si koupím třeba jen 3 věci. 



Většinu věcí, které můžete vidět na fotce, jsem zde už recenzovala. Na zbytek se můžete teprve těšit. :-)

S čím jsem se rozloučila?
Tak tady nastává ten problém, který jsem se snažila vysvětlit už na začátku. Nic jsem nespotřebovala, ale příští měsíc už to snad bude lepší.

Nejoblíbenější produkt měsíce?
Ten můžete vidět zároveň v novinkách. Jedná se o můj historicky první produkt na obočí. Zvolila jsem gel od Essence a i když jsem ho začala používat až ke konci měsíce, úplně si mě dostal, ale určitě si počkejte na samostatnou recenzi. ;-)

A jaký byl váš červen?

Žádné komentáře:

Okomentovat