neděle 7. června 2015

Garnier Fructis Goodbye Damage okamžitá péče

Určitě jste všichni zaznamenali akci s tajemným balíčkem s vlasovou kosmetikou, která proběhla někdy koncem března. Byla jsem rychlá a podařilo se mi balíček objednat. Později jsme mohli zjistit, že balíček obsahoval Garnier Fructis Goodbye Damage. Celá řada má být na poškozené vlasy a na produktech dokonce najdete, že by měly odvrátit 1 rok poškození za týden. (Tomu tedy moc nevěřím.) Já, i když nemám vlasy moc poškozené, jsem byla z produktů nadšená a po dodělání vzorků jsem se rozhodla, že si koupím plné balení. A taky jsem tak udělala.
Přemýšlela jsem, jestli si koupit šampon nebo péči nebo oboje. Nakonec to vyhrála  okamžitá péče, protože jsem si řekla, že bude mít na vlasy větší účinek než šampon a hlavně po šamponu se mi trochu více dělaly lupy.




Jak už jsem psala, nemohu posoudit účinek péče na poškozené vlasy, ale podle ohlasu ostatních i to umí. Péče má trochu řidší konzistenci, ale to mi nevadí. Já si zamilovala její vůni, která je z vlasů cítit i dlouho po umytí. Kromě vůně po ní mám vlasy neuvěřitelně lehké a hebké. Taky se mi s ní vlasy velice dobře rozčesávají. 

Jsem ráda, že jsem měla možnost péči objevit, protože pro mě má samé klady. 
A co vy? Zkoušeli jste tuto řadu a jste spokojeni?

Žádné komentáře:

Okomentovat