úterý 9. června 2015

Limitované edice Essence

Jak všichni víme, Essence nás stále zásobuje novými limitkami. Nově jsou zveřejněny hned dvě.

První z nich je Arriba.

Najdeme v ní 2 mono stíny, které ale obsahují 3 barvy slité do sebe. Mě se líbí oba, ale nevím, jak to bude s použitelností jak kvalitou, tak právě tou smíchaností barev.



Tvářenka je vytvořená ve stejném duchu. Vypadá celkem světle a myslím si, že nebude moc výrazná.


Limitka dále obsahuje 2 lesky na rty. 


Samozřejmě nesmí chybět ani laky na nehty. Dva matné a dva metalické.


A ještě 2 třpytkaté top coaty.


Netradičním produktem jsou barevné křídy na vlasy, které by se mohly zdát vhodné jen pro hodně mladé zákaznice, ale musím říct, že mě se nápad opravdu líbí.


A poslední částí této limitky je barevný vějíř.




Druhou limitkou je Nauti girl, která se mi líbí úplně celá. 

Obsahuje 2 paletky stínů. Jednu s růžovými odstíny a druhou s modrými. S kvalitou stínů z limitek jsem zatím neměla problém, a tak se už těším, až je budu moct vidět naživo. 



Tvářenka má o něco šťavnatější barvu než ta z Arriby a myslím si, že bude i líp vypadat.



Dále zde najdeme voděodolnou tužku na oči v krásném modrém odstínu.


Nejzajímavějším produktem je určitě fix na obočí. Zatím s produkty na obočí nemám moc zkušeností, ale tento fix se mi moc líbí. Jen vypadá docela světle.


Taky obsahuje 2 rtěnky. Musím říct, že ač rtěnky nenosím, tak ten světlejší odstín se mi vážně líbí.


Klasicky limitka obsahuje laky na nehty v opravdu krásných odstínech. Já na nehtech snesu jakoukoliv barvu a ty modré jsou opravdu nádherné.



 A k lakům na nehty ještě samolepky na nehty. Tyhle blbinky mám taky moc ráda.



A na závěr ještě mini voňavka a kosmetická taštička.




Tak a to je vše. Zaujala vás nějaká limitka nebo si je necháte klidně ujít?

2 komentáře: