úterý 2. června 2015

TAG 30 kosmetických otázek

Přemýšlela jsem, o čem by měl být můj první článek a napadlo mě, že bych mohla udělat tento tag, který jsem už viděla u jiných blogerek a tím se vám trochu představit. :-)

1. Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?
Úplně na první asi ne. Vím, že jsem měla nějaké nepoužitelné produkty z dívčích časopisů, ale to jsem později stejně vyházela. První pořádnější a použitelné produkty si však pamatuji přesně. Jednou na Vánoce jsem dostala sadu od Miss sporty, která obsahovala řasenku, lesk na rty a světle růžový lak. 

2. Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou objevila?
Tak tady se všechny asi shodneme. Perfektní řasenka je přeci ta, co udělá perfektní řasy. :-D Já od řasenky očekávám, že mi řasy prodlouží a trochu zahustí. A taky potřebuji, aby se mi s řasenkou dobře pracovalo, takže nemám ráda mokřejší řasenky. A jestli jsem už takovou objevila? Těžko říct. Je jich ještě spousta, co jsem nevyzkoušela, ale mám aspoň nějaké oblíbené. Moje úplně nejoblíbenější je teď momentálně od Essence Lash Princess volume.



3. Jaké krytí preferuješ u makeupu?
Nikdy jsem s pletí neměla problémy a nemám ráda velké nánosy makeupu, takže když už použiji makeup, tak preferuji nižší až střední krytí. Taky mám ráda BB creamy, které pleť pouze sjednotí.

4. Oblíbená high-end značka?
Tak tady nemám co napsat. Ještě jsem žádnou nezkoušela, ale určitě se to hodlám napravit.

5. Jakou kosmetickou značku jsi vždycky chtěla vyzkoušet, ale stále jsi se k ní nedostala?
Tak tady bych se mohla naopak rozepsat. Určitě mám v plánu třeba Sleek, Nars, The balm nebo Benefit. Z těch levnějších značek například Makeup revolution, když už je v drogerii. A určitě i spoustu dalších značek, na které jsem teď zapomněla. 

6. Oblíbená značka z drogerie?
Tady nemohu napsat pouze jednu, protože všechny značky mají podle mě super produkty a naopak úplné propadáky. Ale abych zmínila aspoň něco, tak mám ráda Rimmel, Maybelline a i Essence.

7. Nosíš umělé řasy?
Nenosím a ještě jsem je nikdy ani nezkoušela.

8. Je některý druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš z domu?
Popravdě není. Nemám vůbec problém vyjít z domu nenamalovaná, a taky tak občas chodím. Do školy jsem si ale už navykla aspoň na řasenku, i když vůbec nestíhám.

9. Jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho?
Jak už jsem několikrát zmínila, tak nemám žádnou drahou kosmetiku. Mám pouze drogérkovou kosmetiku a tu opatruji tak nějak všechnu stejně. Kdybych ale musela něco říct, tak by to asi byly produkty z limitek, protože ty když dodělám nebo rozflákám, tak už je nikdy neseženu. (Je celkem vtipné tohle psát vzhledem k tomu, že ten pudr od Essence mi spadl na zem a mám u něho ulomené víčko. :-D )



10. Jak často nakupuješ kosmetiku? Nakupuješ kosmetiku po jednom nebo jdeš jednou za čas na větší nákup?
Větší nákupy nedělám. Většinou jsou moje nákupy kosmetiky i dost neplánované. Nakupuji hlavně když jsou nějaké slevy nebo když je nějaká novinka, kterou samozřejmě nutně potřebuji. 

11. Máš kosmetický rozpočet nebo utrácíš, jak se ti zachce?
Rozpočet nemám, ale snažím se i vzhledem ke svým finančním možnostem krotit.

12. Používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní kartičky? Ovlivňují tě různé akce na nákup kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?
Určitě ano, ale snažím se nekupovat blbosti jen proto, že je to ve slevě. 

13. Jaký typ kosmetiky nakupuješ nejčastěji?
Z dekorativní kosmetiky určitě řasenky, protože ty mizí nejrychleji a laky na nehty a potom celkově pečující kosmetiku.

14. Existuje značka, kterou nemůžeš ani vystát?
Určitě neexistuje značka, kterou bych nemohla ani vystát. Jsou jen značky, které prostě nemám ráda. Mohu zmínit například katalogovou kosmetiku a z drogerie se úplně vyhýbám značce She.

15. Snažíš se vyhnout určitým složkám ve složení?
Naštěstí nemám problém s kůži, a tak mi ve složení nevadí nic. Navíc nejsem chemik, takže tomu ani nerozumím. Tím však neříkám, že bych ignorovala přírodní kosmetiku. Tu mám taky ráda.

16. Máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?
Jedno místo určitě ne. Ráda obejdu Rossmanna, DM a občas ze zvědavosti nakouknu i do Sephory.

17. Zkoušíš ráda nové značky a výrobky v péči o pleť, nebo si uchováváš svou rutinu?
Stále jsem nenašla perfektní produkty, u kterých bych si řekla, že je chci používat pořád, takže ráda zkouším nové výrobky.

18. Oblíbená "bath and body" značka?
Na takové ty blbinky do koupele moc nejsem. Co se různých krémů týče, mám ráda Baleu.

19. Kdybys od teď mohla používat a nakupovat už jen jednu značku kosmetiky, jaká by to byla?
Tak za prvé by to bylo strašné. :-D Kdybych si opravdu musela vybrat, tak by to mohla být Essence, protože ujíždím na jejich limitkách a roztomilých obalech.

20. Jaká značka má podle tebe nejlepší obaly?
Ze značek, které vlastním, je to asi Essence. Z těch, které ještě nemám, se líbí The balm nebo Benefit.

21. Jaká celebrita má vždy skvělý makeup?
U téhle otázky budu za blbce. V celebritách se moc nevyznám a popravdě ani nezkoumám, jak je kdo nalíčený. A hlavně, celebrity na to mají lidi, takže se malovat ani nemusí umět. Tuhle otázku tedy nechávám bez odpovědi.

22. Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?
Na e-shopech kosmetiku moc nenakupuji. Většinou je to něco, co není k sehnání v kamenném obchodě nebo to mám daleko, a tak to prostě najdu v nějakém e-shopu. Zmíním třeba Ziaju, kterou jinak než přes e-shop neseženu.

23. Pět tvých oblíbených youtube beauty gurus? 
Budu za blbce podruhé. Zahraniční youtuberky moc neznám a nesleduji. Z českých je to Getthelouk a Petra Lovelyhair, které mě k líčení přivedly.

24. Máš ráda multifunkční produkty?
Nemám.

25. Jsi v nějaké fázi líčení nemotora?
Musím říct, že ano. Absolutně mi nejdou linky a ani mě nebaví je cvičit. Taky mi to nejde s obočím, ale to mám od přírody celkem hezké, tak to nemusím tolik řešit.

26. Používáš primer pod oční stíny?
Bez něho bych si na ty oči nemusela ani nic malovat, protože by mi to stejně nevydrželo.

27. Kolik vlasových produktů použiješ během jednoho dne?
Vlasy nosím pořád rozpuštěné, protože se v culíku cítím blbě. Během běžného dne tedy používám jen šampon a kondicionér při mytí vlasů.

28. Co použiješ první - korektor nebo makeup?
Jako první používám makeup.

29. Zvažovala jsi někdy navštívit makeup kurz?
Zatím ne a myslím si, že se to nezmění. Už jsem se toho dost naučila z různých tutoriálů na youtube a baví mě líčení zkoušet jen tak doma.

30. Co na makeupu miluješ obecně?
Pro mě je to zábava a způsob relaxace. Makeup mi taky pomáhá zvýšit sebevědomí. 

Tak to je vše. Doufám, že se vám tag líbil a určitě ho taky zkuste. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat