pondělí 22. června 2015

BB cream Miss sporty

Už jsem tu jednou psala, že pleť mám celkem dobrou a že mám proto ráda makeupy s nižším krytím nebo BB creamy. Zatím nemám své oblíbence, ke kterým bych se vracela a ráda zkouším pořád něco nového, a tak jsem tu dnes s recenzí na BB cream od Miss sporty.


zdroj

Miss sporty má 2 verze tohoto BB creamu. Jednu matující a jednu normální. Já mám pleť spíše suchou, proto jsem si vybrala normální verzi. Dále jsou na výběr 2 odstíny, z čehož je ten světlejší opravdu hezky světlý, takže jsem z toho měla docela radost. Mám tedy odstín 001 nude radiance. 





Sami si můžete přečíst, co vše BB slibuje. Je toho opravdu hodně, ale otázkou je, jestli to vše i splňuje. Nejprve začnu klady. BB je opravdu lehký a na pleti o něm ani nevím. Krytí má tedy jen minimální, ale pleť aspoň trochu sjednotí. Vydržet by měl až 14 hodin, což je pravda. Nevydrží sice úplně v původní vrstvě, ale na pleti pořád je a nijak neflekatí ani se nedrolí. Hydratační taky je, protože nezviditelňuje suchá místa. Dále by měl pleť rozzářit. A tady možná nastává problém. BB obsahuje třpytky. Ne nijak velké, ale viditelné jsou. Tedy jak kdy. Při menším světle a na umělém světle nejsou vidět vůbec. Na větším světle jsou trochu vidět a hlavně, když se podíváte z blízka. Je tedy pravda, že nikdo vám nebude obličej zkoumat více z blízka, ale i tak by mohly třpytky někomu vadit. Já to tedy neřeším a BB nosím.

Třpytky neuvidíte, ale můžete se podívat, že je opravdu světloučký.

Celkově bych tento BB cream od Miss sporty hodnotila kladně. Pokud hledáte jen něco na lehké sjednocení pleti a nehledáte krytí, běžte do něj. Cena je taky příznivá. Balení obsahuje klasicky 30ml asi za 80 Kč, ale já ho kupovala ve slevě dokonce za 60 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat